underbar måndag.

- underbara dag, kan ni tänka er? allt gick bra idag (Y). fick reda på engelska provet ett poäng över vg, sen fick ja reda på en text som ja skrev för ett tag sen o fick vg på den oxå. sen blev de muntligt fysik o de blev de ett g på! fan vad jag känner mig duktig, höhöh! näe men de har varit en fett bra dag idag, allt gick bra o mitt humör är på topp :)

ps, idag var de den sista dagen för mig att ta pencilin. jag är frisk med andra ord.

nu dunkar ja eminem i lurarna o försöker få in ngra glosor som jag fick av en kompis idag här i datorn, men känner för att vänta med dom o dra ut en stund!



• hummel, olssons •
• britney tröja, på konserten •
• svarta jeansleggins, h&m •
• solbrillor, ginatricot •
• adidas väska, stadium •


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0