onsdag kväll.

har lugnat ner mig nu! har suttit ute med datorn i den varma luften o solen. åhhh känner verkligen att det är sommar nu! skönt, skönt. har satt upp håret i en fläta o på med mjukisbyxor. har snackat lite med farmor o druckit redbull o ätit glass, UTE.

förresten så mötte ja en gammal liten vän t mig, hahah. jaja det var ett tag sen så ja blev faktiskt glad o sen vände de när ja kom hem....
HUR SOM HELST så ser ja att jag har missat anna anka's ikv. men såg sista fem minuterna o de ägde att simon blev!!!! höhöh, känner mig som värsta nörden... höhö & nu äre greys! wiho.

en bild på mig o broder för många år sen när vi va i sälen, kanske 3 år sen?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0