.

ibland kan ja känna mig värdelös. när jag känner mig värdelös så måste ja skriva, hjärnan slutar koppla om ja inte får skriva. jag har alltid undrat vad de är ja kan göra när ja känner att ja inte mår som ja ska. alltid har ja grunnat på olika saker, har inte kommit på vad de är som kan distrahera mig en stund utan att må dåligt...

nu under alla dessa år som ja har levt/lever så har ja kommit fram till att skriva är det som får mig på andra tankar, skriva är underbart. jag är inte den bästa i skolan, jag är inte medel i skolan heller, ja ligger under strecket medel. jag har inte mvg i svenska, ja bryr mig inte om det. att skriva frivilligt o att bli tvingad är 2 olika saker, jag hatar att bli tvingad men älskar att kunna få av mig allt som snurrar inne i mitt lilla hjärnkontor.

just nu är de en sak som ja inte kan kontrollera, den saken är en känsla. som vanligt är de känslorna som styr. det är alltid känslorna ja får problem med. varför? är de för att dom gör ett så stort intryck på våra liv?
liksom, de är ju nästan så att känslorna styr. lr var säger ni?

för mig är de så. den här känslan som ja nu har, den är inte bra. efter att ha gått runt o bärt på den i ngra dagar så har ja konstaterat att den bara gör så att ja mår sämre. så frågan är hur ja ska göra för att kunna skaka mig av den? ja skriver ju nu, de lättar på trycket men den obehagliga saken finns fortfarande där o de svider. konstigt nog svider det, varje dag upptäcker ja nya känslor o denna är fan brutalt overkligt äcklig.

ja brukar läsa en blogg, den får mig alltid på fötter igen. ja läser den varje gång ja mår dåligt o den får mig på bättre väg. denna tjej är en förebild för mig, i andras tankar är hon ingenting men hon är verkligen skit bra på att få andra på fötter igen, bara utav att se ord/bokstäver som hennes blogg har att erbjuda, DE får mig att orka mer, att inte ge upp. ja hatar att ge upp men ibland går de fan inte. denna tjej som ja pratar om heter jackie ferm o har haft de svårt i sitt liv men hon har klarat av det, åh vad ja gillar det. att hon har varit stark o tålmodig, väntat på att hennes hämnd kommer & den gjorde? jag sitter oxå o väntar på min hämnd men snart klarar ja det inte mer. nej, det går snart inte mer.

ville som sagt bara få ur mig ngra ord.


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0