söööndag.

har tagit en lång jävla dusch nu, ska lacka naglarna, smörja in mig i brun-utan-sol, noppa ögonbrynen o fräsha upp mig helt enkelt.
ska ta en tupplur ikv ist så hinner ja med o göra fler saker.. kom på att ja har PROV IMON! att ja inte kan komma på såna saker tidigare :s, gäller o leta reda på böckerna, söndag är ju en sån mysig dag då man ska tråka ut dagen med plugg.
egentligen bvhr ja nog inte plugga, de är ju bara sexualkunskap. men eftersom ja har IG i biologi just nu så måste ja nog det iaf. men de är ett problem, ja har inga papper om det. jag slängde mina innan när ja rensade skåpet.
fan
fan
fan,

vilka problem ja har -
antingen pluggar ja utan papper eller så skiter ja i det. ska ja göra som vanligt? o skita i saken, ja kmr ändå att få G.. eller ska ja ta tag i saken o verkligen försöka att VG? svår fråga,
men skitsamma,

hör av mig senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0