sönnnnnnnndag fortfarande

uppdateringen i helgen har varit seg, jag erkänner för en gångs skull! just nu städar mamma mitt rum o ja sitter i sängen som en kung o säger åt henne hur hon ska städa, haha nej men de är nästan så att ja är kungen.

my hair e feting jobbigt, de vill inte va som ja vill ha det! åhhhhh, blir knäpp typ. min farmor har nyss lärt sig o smsa så df får ja sms hela tiden av henne nu. så cute...

ja funderar på om ja ska packa ner simsakerna ikv lr imon, imon kommer ja ju knappast hinna för ja är världens tidsoptimist o kommer komma försent om ja håller på med andra saker än vad ja ska göra. de är ett svårt dilemma för just nu orkar ja inte kliva upp ur sängen o inte heller orkar ja leta upp alla saker. ja är världens latmask idag :s.
men å andra sidan kan de vara skönt att ha allt gjort.
ahh, ni förstår säkert vilka svåra problem ja har att göra med ikv...

just nu känner ja mig lika trött som den lilla saken på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0