sen uppdatering.

jag vet att jag har varit dålig idag men har haft fullt upp!

började med att man kom i tid t skolan *wiho*, näe men sen var svenska & so, hitler den jävla fittan kollade vi på också. sen drog vi t chanel o kollade på tv o sånt :) & gick tbx t skolan för att chilla galet? hähä, sen var de biologi som sista lektion o då snackade ja med micka om imon o sånt. sjukkkt skönt att allt är bra ♥

jaja, sen gick ja hem. värsta läskig "snubbe" var de :s, tänker knocka hnm nästa gång ja ser han :s.
när ja kom hem blev de att slänga i sig fil utan apelsin hahah! snabbt som attan städade ja rummet -.-, kul! skit kul! sen bar de av t konfan för att öva en sista gång för imorgon KONFIMERAS ju jag!

höhö! aYa, kollade in bilder o sånt shit, vek papper? tränade o massa sånt så nu hoppas ja verkligen att det går bra. kom hem vid 7 tiden, har duschat nu & fräschat till mig. nu ska ja bara blåsa håret så ja kan locka de imon innan ja drar t kyrkan för en sista gudstjänst!!!!!!!

SKA GÅ UPP VID SJU IMON! på en lördag. lycka till My... för vi ska tydligen vara där vid nio imon o de tar feting mke tid att locka mitt hår så ja. rätt så trött kmr ja nog vara men ja får göra det bästa av situationen. har ju lite tid över nu så ja funderar på att hälsa på min lilla pappa som sover på växjö statshotell inatt för att inte missa min konfirmation imon. var ju trots allt 3 veckor sen vi träffades....

känner att ja har berättat mer än vad ja borde så nu sätter ja stopp =)


får träffa brodern i helgen med (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0