onsdag.

hej på den roliga dagen.... eller inte!

fy vad tråkigt det har varit idag, chanel kom t mig idag på morgonen! fan, ja var helt yrvaken. men iaf så gick vi t ica sen o mötte micka o hennes mamma :) & hon skjutsade oss t hissö, snäller e hon! gick sen en runda på över 7 km runt hissö, fan vad de var tråkigt. har säkert 1000000 myggbett som kliar.
iaf så kom mickas mamma sen o hämtade oss, skjutsade hem mig o nu sitter ja här o ska snart göra mig i ordning, det är ju en mini konsert ikv! min kusin e med där.

måste plugga inför matteprovet imon, fan oxå. kan inte ngt ;( hur ska dt då gå? jaja, ska se om ja inte kan försöka fjäska lite så ja kan göra det ngn annan dag. nu har ja ju blivit så duktig att ja har börjat plugga igen!!

sitter & lyssnar på en jätte fin låt, åhh! ville bara berätta min härliga dag! den har varit jätte bra, ah jag har älskat den. nej men nu måste ja sluta o skriva om ja ska hinna med att fixa o sånt där, vi höres i eftermiddag.

haha åhh, minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0