massa babbel?

förra veckan upptäckte ja en sak. jag trodde verkligen inte att det gick ihop. säger man det så låter inte som om det går ihop men men, ni får gärna hata mig nu men ja e tvungen att säga vad ja kom på! höhö

jaja, jag brukar äta fil ibland, den där a-filen som skånemejeriet gör tror ja? det är iaf blåbär o hallon, lr ngt sånt iaf. sen hade vi apelsiner hemma. så ja skärde apelsinen i små bitar o sen blandade ja de med fil. det VAR GRYMT! haha testa det.  jag vet att det låter skit äckligt men de va fan gott. (ett tips är bara att ta bort de vita som fastnar på apelsinklyftorna)!

har ätit en skål med apelsiner o fil nu då... AYA! min mobil pajade idag med :s, ja fattar inte vad ja har gjort för ont i livet? men antingen så ska ja ta en annan mobil sålänge o försöka laga den här som ja hade nyss eller så får ja en helt NY, ja tycker att de andra förslaget lät mkt bättre...

har sutit o lyssnat på härlig music o ska snart dra mig t garderoben för att välja kläder, det är oerhört stressat på mina mornar så df vill ja vara förberedd o för att inte komma extremt försent gör ja på detta vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0