låstas typ att rubiken nt finns, k?

scrubs är de programmet som underhåller mig just nu o sen chatten på fb. väntar på att min lilla vän kan ringa upp snart för ja har viktiga saker att säga... eller inte. nej men snart får han fan i mej vara klar med allt han skulle göra, haha

kollar även på bilder o får i mig ton av cola, de bhvs verkligen. har inte fått i mig de mat som ja måste ha idag. de har bara varit onödigt men för att fira såklart, började med kladdkaka t frukost. sen kom ja hem vid sju tiden o då blev de oxfilé o potatisklyftor som stektes med vitlök o massa annat, sallad o sånt oxå- gottigt. dock är de det enda som ja har fått i mig idag så df "frossar!" ja nu på kvällen.

attpropå mat o sånt, idag var ja så jävla utsvulten att ja knappt klarade av att gå hem. de var verkligen inte normalt att vara så hungrig, har nog inte varit SÅ på ett bra tag. men vafan, palla skriva hur hungrig man va. haha! de här tyder på att ja knappt har ngt liv, eller vad säger ni?

hahahaha, en fett gammal bild på mig o min vovve nalle. gulli som fan! 2008.


nu ringer min lilla vän igen, uppdaterar när ja har slutat mitt snack med gossen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0