kvällen är klar.

nu har ja laddat, hittade chips i skafferiet. wiiiho! kvällen blir räddad. har satt på filmen grease som har legat i rummet o bara dragit åt sig damm. ja har inte gillat grease filmerna så nu tänkte ja att jag ska börja göra det, ehm.. ah!

imon äre skola på över ett år känns de som! otroligt peppad, ah! alla längtar väl t skolan? jag gör extremt mkt. tänk att få sitta där o lyssna på läraren som står o babblar om ngt som man inte fattar ett smack av? det är väl kul?

näe, nu orkar ja nt sitta här mer, förresten så har jag faktiskt hittat ett papper om hur graviditeten är, kan man tänka sig? så ja har läst det en gång, så nu jävlar ska de gå bra imon! & just nu kom ja på att de kanske är idrott imon, jag vet inte om det är. o ja är för lat för att ta med mig, för tänk om de inte är gympa o man har tagit med sig saker? fan vad jobbigt att bära de i onödan.

jaja, ni ser ju vilka problem ja har!

old,old,old!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0