konfirmerad ;)

åh hej bloggen... snart ett dygn sen ja uppdaterade här sist.
har haft en underbar dag idag kan man nog säga.

försov mig i en halv timma, lockade håret o packade ner klänningen o skorna, drog sen vidare t kyrkan utan ngt i magen :(, övade som fan i kyrkan en timme innan folket dök upp. det var typ 350 pers :o, höll seriöst på o dö.. men de gick över sen.
på konfirmationen gick allting super, ja klantade mig inte ett dugg ;) eller lite osmart är ja nog. hade tagit strumpor o då har ja hål under foten o vi ska stå på knä vid själva gudstjänstsaken o de kmr ja på ngn minut innan vi ska in i kyrkan, ja har inga andra strumpor så ja vänder på strumpan så hålet kommer uppåt, det blev ju för fan ännu värre :o, haha -.-

men jaja, efter kyrkan blev de fotografering o massa sånt, satte på mig klänningen o sen åkte vi hem. trevlans, de närmaste i släkten var där! fick typ femtiomiljoner blommor o presenter, håller på o lägger in bilder just nu så ni får bild på allt sånt sen.. åt mat o fikade o vädret var kanon!! vid sextiden drog alla hem o då passade ja på att chilla gärnet, drog på mig shorts o en stor tjocktröja. najs najs!

satt ute i solen o fixade lite med min ipod touch som ja inte förstår? försökte fixa att man kunde surfa o så men de vill inte funka, ska ja erkänna så hittade ja inte den saken som ansluter med. höhö!

har tänkt att ja ska chilla ett tag till innan sängen lockar på mig, måste varva ner o ta de lugnt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0