i linköping.

har det gått ett tag nu? nej ja skojar bara, men ja kom som sagt fram t linköping vid åtta tiden! pappa stod o grillade oxfilé o sen blev de pommes till, oväntat? nej... så nu har ja mummsat i mig lite kött o pommes, rätt länge sen men eftersom ja inte alls mår bra (har blivit sämre nu) så har jag inte orkat att blogga. har inte ens tagit fram datorn ur väskan förens nu...

mina mandlar har blivit mer ömma o jag tror att det bara kommer komma massa pip ur min mun imon, rösten håller på o rosta ihop så vi får se om jag verkligen kan läsa den där dikten.
dagens höjdpunkt var att jag kom hem till ett städat rum o min klänning, skor, diadem, örhängen o allt sånt där låg på sängen :) hihi, jag är jävligt nervös inför imon o trött som fan så egentligen borde jag sova just nu. klockan ringer vid 10 imon så det är ju inte sådär jätte lång sovmorgon som man vill ha på helgerna.

nej nu känner jag att ja har babblat på som fan om exakt ingenting? uttråkad? ja.. df ska ja sätta mig med telefonen i ena handen o näsdroppar i andra!

uppdaterar nog inte imon, kanske men BARA kanske. det blir om det är ngn tid över senare ♥

han var ju lite snygg om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0