hemma!

åh hej på er, jag har varit på en väldans bra konsert må jag säga! min moster kom o hämtade upp mig o syster vid sextiden & sen bar de av till konserthuset där min kusin spelade! det var tydligen sandsbro som anordnade sjävla konserten, min kusin spelade i en grupp som skulle föreställa kiss, mycket roligt o se!

& ja kom hem för ngra minuter sen då mitt matteprov ligger o väntar på mig, kanske dags o börja plugga ett litet tag då? men orken vet ja inte om den finns där, höhö! mke trevligare att sitta framför datorn o inte göra ngnting :) lr hur?

men ska nog dra på mig mjukisbyxor o ta hand om min lilla dator, den håller på o rasa ihop känns de som. hårddisken kmr förmodligen när som helst att krascha o då blir det inte bra, df ska ja se om ja inte kan försöka rädda mina bilder, bra info right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0