godmorgon.

jag somnade precis när ja hade skrivit inlägget igår, vaknade utav att min farmor kom o knackade på dörren vid 11 & så gav hon mej varm choklad. så snäll, idag har ja som sagt ingen röst kvar. näsan är igentäppt o halsen värker.

min pappa kom nyss hem med alla presenter o halstabletter t mej :), orkar egentligen inte åka tåg ikv men vad ska man göra? min syster måste ju ha någon att åka med... mors dag idag & ja ringde men fick som sagt bara fram ngra viskningar, alltid ngt right?
så nu ska ja packa ner allt o sen ska ja sova! vädret är mega fint men eftersom ja alltid ska bli sjuk så får ja nöja mej med att sitta o titta ut genom fönstret.
har fått bilderna så ska ladda upp dom här nu innan ja somnar till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0