godmorgon,

- gud vad trött jag är! somnade runt ett igår, trodde verkligen inte att ja somnade så jävla tidigt men tydligen. sen vaknar man idag klockan prick ett att ngn klipper gräset? somnar om o vaknar vid kvart över 2, sofffft! nu är ja mega trött. chillar i min hv71 tröja :) & min dator e fuckad igen -.-, den stängs av typ hela tiden ?

har lagt in bilder o musik i ipoden, har även klarat av att kolla facebook i den ;), har hittat den där wi-fi (med lite hjälp) så när datorn pajar, då övergår ja t den. hoho!

ska snart dra t mig t affären för att köpa hem lite mat, är hungrig. har käkat upp dom sista chipsen o ska snart ge mig på fantan, ingen bra frukost det men vad ska man göra?

förresten så kmr inte bilderna ännu, dem har tydligen försvunnit :o, så ska leta reda på dom. hör av mig senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0