fuck,

åh bloggen! mitt liv har förändrats, idag var de helt fucked up i skolan. kändes som om ja skulle svimma eller ngt, ja har börjat må sämre o sämre, idag när vi gick den jävla orgienteringen började de hugga i hjärtat på ngt sätt? fattar inte hur men de gjorde ont :s. sen när ja kom in i skolan började ja bli piggare, idag har ja inte kunnat äta ngt o känner inte för de nu heller.... ja är inte ens hungrig o ja åt igår vid 6 för sista gången.

ja ska göra som ja alltid har gjort när ja mått gåligt, skita i allt o bara tänka på mig själv för en gångs skull, dagen idag har varit så jävla tråkig så de är inte sant. alla har typ trott att ja har gråtit. vilade på alla lektioner typ förutom matten som ja faktiskt jobbade på, de blev en liten scen idag vid hemkunskapen också, fan vad min lärare är dum i huvudet....
ska roa mig ordentligt vid datorn o se om ngn kan göra mig gladare för nu står ja inte ut längre, fuck my life!

fuck you din jävla ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0