fredag.

sen update, ja vet! dagen har varit fin, började med skola o kommer försent... nt första gången om man säger så. häh, jaja! sen blev de stan med chanel, najsnajs! efter att ha lallat på stan i ungefär 2-3 timmar så åker vi hem t mig, besöker ica o får med oss hem gotte typ.

gjorde sjukt mke tacos o orkar itne äta ett skit? haha, gick t ica ca 3-4 ggr! de är våra liv, ifall ngn ville veta.
drack redbull o dagen slutade med chips framför soffan o rosa på dvd. kom in för en stund sen o nu sitter ja o socialar mig på msn. funderar på o städa rummet för de ser förjävligt ut, ligger typ choklad o kläder o chips o massa onödiga saker i hela rummet. men de får vänta, ja kör med traditionen..

aya, idag fick ja med mig hem en bikini överdel o en kajal. blev inte mkt idag! höhö. nu ska ja se om ja inte kan slå mig t ro eller ngt. orkar inte lägga in bilder på de som blev inhandlat idag. ni har ju trots allt fått läsa de. right?

o ja, just nu känner ja mig lika trött som den här vovven på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0