fredag!

*host* hej på er! *host*

jag känner mej sjuk men ingen exakt ingen tror att jag är sjuk! :@, förutom att jag är sjuk o de började regna när ja kom hem så var den sista lektionen bara bäst, haha fan vad ja skrattade med min plöttt! åhh, mina händer är ner klottrade o har fortfarande mascara rinande ner på kinderna för ja har skrattat så mycket.

& nu när ja har lugnat ner mig så kan ja berätta att jag fick 24 poäng på matte provet, 29 var VG så ja blev rätt så nöjd om man säger så.

imon väntas bröllop & en dikt som ja ska läsa! ikv var de egentligen en mini-konsert som min plastmammas bror spelar på. men eftersom ja känner mig sjuk o inte alls pigg så skippar vi den, förlåt men ja måste vila inför imon. kommer fler inlägg ikv när ja är framme i linköping.

hade tänkt att ja ska packa ner de sista i väskan o sen invänta mamma som kör mig o syster t centrum så slipper vi ta den jävla äckel bussen :s, jaja! ja hör som sagt av mig senare!

min fina tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0