extremt låååångt inlägg.

- har varit iväg hela dagen typ. firade min mormor o har precis kommit hem, vädret har varit på topp idag o ja fick med mig hem ngra slantar från kortspel..

har suttit o skrivit klart konfakort o allt sådant, dricker redbull o käkar chips, de är så de ska va ikv! för att få en myskväll som JAG vill ha det så råder följande:

- chips, dipp, gurka o godis.
- driiiicka o redbull.
- mysbyxor o stora tröjor.
- massor med filtar o täcken o kuddar i soffan.
- många filmer.
- datorn kan oxå få hänga med (om man e själv).
- hög tofs/bulle i håret.
- umgänge o skitsnack!

så ser en riktig myskväll ut för mig! hähäh,

o ja såg nyss att mitt rum behövs städas, de står typ i bloggen varenda dag att de bhvr det o sanningen är att jag är en riktig stökare, ja stökar ner vart ja än är. ser bara på detta lilla foto, en fredag när ja kom t pappa o sen på kvällen så ser de ut såhär, stökigt värre- en andledning t vf vi skaffade städerska,


varför lyckas ja alltid att tråka ut er med onödig info? haha, jaja! ja e sådan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0