datorn e damp.

- min dator är helt dum i huvudet. den vill alltid stänga av, idag har den stängts av 6 GÅNGER! fan, så nu fick de vara nog så ja ringde min pappa o han sa att vi skulle lämna in den på lagning för nu är det 3:e gången den lämnas in, O DÅ SKA DEN VARA TYST FÖR DEN LÅTER SOM IN I HELVETE.
annars så får ja en ny ;) kmr sakna min gamla lilla skruttsak, men hur som helst..

har sovit en stund o duschat nu ;). kom på att ja har prov imon? ovanligt att ja gör det dagen innan.... hemkunskap, missade även sexualsaks provet igår men de löser sig, nu ska ja få in glosorna i huvet.
fan vad ja känner mig duktig som pluggar för en gångs skull.

jaja. ja hör av mig senare när ja har fått i mig lite mat för just nu tvingar magen mig till att stoppa i mig ngt!

my lovely computer <3, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0