*dålig dag*

den här dagen gillar jag inte, dock för att jag måste plugga t prov imon o sen måste jag packa, städa o allt sånt dära :s. sen äre de för ja åker hem idag från min pappa, kommer alltså inte träffa honom förens om 3 veckor på min konfa o sen bröllopet. fan :/...

vaknade utav en doft som spred sig i hela huset, en härlig doft. på bordet när jag gick ner låg både bacon, stekt potatis, melon, jordgubbar, nybakat bröd o färskpressad juice. vad jag njöt när jag stoppade i mig frukosten, typ första gången jag gillar frukost.... åhhh nu är verkligen sommaren på väg!

min morgon består nu utav en dusch, sen städa o plugga o packa då jue. tåget går vid 18.25 idag. buhuhuhu!

min älskling, spears♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0