arg :o

åhh hej bloggen.
ja känner mig död typ, eller död o död, utsvulten iaf. åt faktiskt maten in tha school today men de var liksom vid elva o nu sitter ja med tom mage igen, trodde man fick mat på konfan idag men tydligen inte.

förresten så är ja fett jävla sur på min syster, hoppas du läser det med emma! fan :@, hon har loggat ut mig på skype o ja kan inte namnet o lösenordet o sen har hon kastat vatten på mig o massa sånt. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ibland blir ja bara förbannad.

sen påverkar säkert den jävla orgienteringsblablabla skit saken imon, fan vad mitt liv suger. nu ska ja äta så ja går upp minst 100000 kilo igen, jävla flata. fan vad sur ja är nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0