älskat minne.

vaknade upp för 3 minuter sen, sitter o lyssnar på gamla favoriter. GUNS N ROSES! mina älsklingar, kommer ihåg ett speciellt minne!

jag var en sån hårdrocksbrud som älskade hårdrock i alla möjliga stilar, så hade min pappa tydligen sett att guns n roses skulle komma t sverige (år 2006)! iallafall, så satt han bänkad framför datorn när biljetterna släpptes o kunde beställa fram 3 stycken, (jag, pappa o syster). biljetterna tog slut sen på 40 minuter så de var verkligen tur.

men så åkte vi upp t stockholm, pappas gamla gamla ex bodde i stockholm så hon åkte med oss upp dit o ja njöt som fan. spelade ingen roll om vi satt i den varma bilen i 4:a timmar, det var så härligt o ja kommer ihåg när ja satt där i bilen o var förväntasfull. ja sprutade av lycka o ja gillade tjejen som pappa hade hittat, hihi åhh. tider, kan ja har varit 11 år?

aja, så körde vi upp t stockholm, åt på en jätte fin resturang o sen bodde vi på clarion hotel, de som ligger nära globen där. ah, men iaf. så började konserten vid 19.30, förbandet då! det var 2 förband o typ en halvtimmes paus mellan varje förband så guns n roses började spela vid nio ungefär. min syster hade somnat, hahah!

men så kom axl rose ut på scen o fan vilket liv det va. globen var fullsatt o ja filmade med kameran. konserten slutade vid tolvslaget o vi tog taxin t hotellet. åh, ja var så glad. jag hade även fått en tröja där, tror t o med att ja har kvar den! haha, den var med 2 pistoler på ryggen så stod det "guns n roses".

ja älskade verkligen guns n roses, sen blev de mindre o mindre men nu när ja tänker tillbaka på den tiden så är de bara en sak ja kan konstatera, den var underbar ♥

ungefär såhär var det på tröjan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0