torsdag den 18:e.

torsdag, o vad menas med dt? jo snart helg. yippie!

dunkar musik just nu on spotiiiiify. nu till saken, skolan idag o vad har man att säga om den? nää skit.
dagenn roligaste var väl att ja tappade bort min nycklar och satt ända till kvart i fyra och undrade var dom var, sen kom en o lämnade dom till mig, schysst alltså.

fick även mitt skåp fixat idag, väldigt bra! nu har ja duschat o fixat lite, även städat rummet. bra som fan! hittade inte mina kläder som har varit försvunna i någon vecka och ja hittade dom sen på golvet under några högar av papper.

jaya, nu ska ja fixa mitt hår som fortfarande är blött o lite konstigt.

en liten bild från mitt läger i november typ, skogen! erkäännnn cool?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0