tisdag.

- har verkligen bara chillat idag, nt gjort ett skit o dt är jag jäkligt glad över! fick reda på matteprovet idag, 4 p från vg, najsigt som fan alltså. dt bästa provet inom matte på väldigt lång tid kan ja ju säga.

försov mig idag IGEN, försov mig igår också. hehe, men så kan dt va o ja kan nt hjälpa att ja har så mkt att tänka på så ja nt somnar på kvällarna o sen har ja faktiskt blivit jätte smart o stänger av mobil-larmet i sömnen? feting smart va?

- nu ska ja drömma mig bort och bara tänka på mig själv, sätta på tv:n o gosa ner mig i sängen. finns nt så mkt mer att göra nu, känner att jag måste få vila o framför allt tänka på viktiga saker, även om dt känns som om jag har tänkt så jävla mycket nu de här dagarna så finns dt andra saker som har blivit till ett större problem. jävla skit.

hej.
då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0