onsdag.

- sen uppdatering, vaknade runt elva tiden och gjorde mig en stor frukost, skulle värma mackan men den blev för hård? hahah! tog ist en tallrik med flingor och min underbara vitaminkick. jaya, nu ska vi väl inte skriva vad det är jag äter, eller ?

iaf, skulle lägga in bilder från mitt minneskort från mobilen (8g är dt) o den fanns nt där! :o, det är någon som har brutit sig in i mitt skåp o tagit dt, o om dt är du då jävlar alltså!

jaya, konfan idag. afrikansk tema! 3 timmar o vi fick äta med händerna. heheh! kuligt. fick en inbjudan nyss om ja skulle komma till en vän, men vi tar dt någon annan gång för ja ska iväg snart.

sen ikv blir dt tråååååååååååååk plugg inför matteprovet imon, procent! fy farao- ehe.

mitt öga, erkänn coolt? ja blir sååååå faschinerad, eller säger man så? aya, hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0