lördag.

jag har varit lite dum idag, har glömt att upptadera men kom faktiskt hem vid halv nio idag och sen har jag kollat på film så kan ju vara därför jag inte har uppdaterat.

blev inte så mycket köpande idag på stan, ska nämligen ner i veckan igen och handla hem det jag behöver. idag hann vi inte med att gå så länge för vi tog en fika på stan och sen var det dags för bio, Farsan blev det. den var urdålig & jag är väl den enda som tycker att den är det.... anyway, sen blev det texas longhorn som var så jävla gott... åkte hem sen och idag har det varit fett halt på marken, halkade säkert tre fyra gånger idag!

fick med mig hem lite armband&skor&solglasögon. najsigt är det ändå! just nu måste jag städa men eftersom ja är så jävla freaking trött så tror jag att jag måste sova, städar imorgon ist.

juste, imorgon tar ja tåget vid sextiden från linköping till alvesta där mamma kommer och hämtar mig och sen åker vi hem till växjö. gud vad skönt att inte åka tidigt imorgon och vi få hålla tummarna på att tåget inte är försenat imorgon, dör fan då.

jaja, vi hörs ! pussssen /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0