i göteborg.

hej bloggen.

sitter på hotellet medans pappa är nere och har möte med en kund, jag kände att jag inte orkade sitta där hela tiden så jag gick upp! sen vid fem tiden går jag ner igen och då käkar vi på hotellet sen bär det av till hockey.

det är jätte fin utsikt över hela göteborg typ (?) haha. iaf, var på möte idag igen och sen käkade vi på ett annat hotell, dock så var det nog vetemjöl i det och jag som är gluten tål inte det så vi får se om jag spyr, har ju hållt mig än sålänge.

en very old picture of me, bra engelska jag har va ? nää, men den är rätt gammal, ett år tror jag!



nu ska jag fräscha upp mig lite inför hockeyn o maten sen ska jag fota utsikten och prata med lite fölk på msn. hörs sen kanske /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0