*************

orka. inte. mer.

varför händer det alltid mig? är det alltid jag som ska få göra det? är det alltid jag som ska vara trevlig? är det min mening med livet att jag alltid ska ha det svårt? va? är det verkligen så? är trött på att leva mitt liv och skulle kunna sälja det, inte för att jag har något problem med vilka jag är med men det är just du som gör saken svårare att kunna värdesätta allt jag har här i livet.

med det lilla jag har så är jag ändå glad, glad för att få komma bort ibland och inte tänka ett skit. bara vara mig själv och bara tänka på mig själv. men ska ja behöva offra saker för att kunna göra det? mitt liv består till mesta dels utav min fritid jag har & fy fan vad jag är glad för det, annars hade jag inte vetat vad jag skulle göra.

saken är den att varför ska ni alltid tvinga mig till saker? varför kan jag inte få välja själv vad det är jag ska göra, va?

jag är trött på den här jävla fucking saken och tänker inte göra något åt det, är för seg och lat för det. du förstör förtroendet som ja försöker bygga upp varje dag, därför orkar jag inte.

hoppas du läser detta men jag vet att du inte gör men om hoppas det kommer som ett slag i ansiktet för då skulle jag njuta som fan. som in i helvete bra skulle jag må då.


du kan fortsätta att hacka på mig men kommer inte att gå så bra för jag kommer ge upp hoppet i att lyssna på dig och du kommer bara blir förbannad men haha men fan bryr sig? just det, ingen så sluta upp med det här.

snart drar ja iväg, iväg från den här jävla hålan och åker någonstans, ut till rymden kanske? kommer ju ändå dö nån gång.

du tror mig ändå inte så då passar du på att anklaga mig för saker som ja aldrig skulle göra, nej aldrig skulle jag få för mig att göra så. det verkar som om du vill få bort mig. men snart åker jag, men ja ska reta dig lite till och vara kvar bara för att få lite stake och stolthet i mig, att vara glad någongång. kanske ja är glad utanpå men inne är det någon levande varelse som äter upp mig och mina känslor. mitt hjärta det blir snart till sten om du fortsätter såhär, kommer inte kunna känna några känslor längre och det är för dig .

nu har jag lagt ner ytterligare en kvart på dig bara för att någon ska se att jag inte mår bra, hoppas ja inte lyckas så kan ja fortsätta att skriva såna här saker så fattar ni sen att ja behöver hjälp men då är det för sent.

jävla fucking skit, inte mer ska ja lyssna på vad du gör eller vill att jag ska göra. never ever! dra mig bak ist så jag kan leta upp felet som jag gjorde och ändra på det, det skulle göra så jävla mycket för mig.

vägen kommer ta slut fortare än vanligt om du fortsätter med det här och jag får lida.

nu skiter jag i det, du vet att det inte är värt det så varför fortsätta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0