dålig update.

jag har haft fullt upp och har inte orkat blogga när jag har kommit hem.
men tänkte att jag sammanfattar hela min vecka...

måndags: vi åkte till norrköping och stockholm, feting kul vare faktiskt.

tisdags: vi åkte till göteborg och bodde på hotell samt kollade på hv71-frölunda.

onsdags: vi åkte hem från göteborg och åkte till jönköping.

torsdags: stockholm hellllllllla dagen.

fredag: vi var i stockholm.

hela veckan har varit uppbokad och nu kan jag äntligen slappna av! tog en sådan där dextrosol eller hur det nu stavas och fan vad pigg jag blev, fick typ dampanfall hahah :).

iaf, imorgon ska vi ta en runda på stan och sen se farsan på bio, och äta på resturang. tror det blir texas longhorn! mumsigt som fan alltså. skulle ju egentligen åka hem idag till växjö men åker ist hem på söndag.

nu ska jag kolla på film, bjussar på en bild som var på allt vårt godis som vi vann på liseberg för två år sen ....



/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0