no rubrik.

åhhh, subway! blev as sugen på det nu, synd att man bor på landet, eller ah kanske inte på landet men de är typ tio min t stan o ja pallar verkligen inte åka. ska fan be mamma komma hem med det. tänk en stor sallad med dressing. åhhh, fan vad gott.

eller pommes med kebabsås, fy fan vad gott. haha här sitter ja o snackar om mat. vilket liv jag har. sitter iaf ute o steker med mina brillor, nyser varannan minut o hostar. det är ju kul. nej men ikv har ja massor o göra. måste plugga till prov imon, kanske att ja drar till skolan för att göra provet. vi får se, sen ska ja packa för min daddy kommer imon o hämtar mej, slipper alltså åka tåg. fett NAJS. sen måste ja duscha, kanske kan duscha bort förkylningen?

kanske blir stockholm i helgen, men bara om ja mår bättre. ska åka upp dit o shoppa då, behöver fylla garderoben med lite nytt eller så stannar ja kvar i linköping o softar o små handlar lite där. men ah, ni ser ju problemen ja har!

nej men uppdaterar sen när ja får ideer till bloggandet, känner att ja bara sitter o babblar på om något oviktigt. men så är det ju.

saknar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0