onsdag.

godmorgon på er! idag mår ja sådär, de är ju på bättringsvägen för nu börjar min röst att låta bra men de kommer ta tid de här :(..

men hur som helst, alldeles nyss när ja vaknade så låg jag o messade lite, rätt som de är så låter ipoden o ja tror att det är någon som ringer, men det går ju inte att ringa till en ipod? så ja kollar o ser att det är en påminelse om att det bara är 4 veckor kvar tills ja drar t göteborg & går på liseberg med shopping o allt möjligt!
en riktig kick! & ja längtar som fan, o så tänkte ja på liseberg, hur mycket vi vann för två år sen. jag o min familj har alltid som tradition att besöka liseberg en gång om året, förra året var vi också där o då vann ja en stor toblerone, men skitsamma.

så för att variera lite i bloggen så kommer de en liten sak idag, ni kommer bli värsta besvikna för det är verkligen inget roligt, haha men jaja! skitsamma.

för två år sen, allt vann vi på två dagar, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0