nolifer....

blev extremt trött nu efter att jag var ute & kollade på kusinerna när dom grejade med motorcyklarna som står i mitt garage, men ja får skylla mej själv att jag gick ut när ja mår såhär, haha. shit jag gör min blogg snart till värsta sjuk-bloggen. i varenda inlägg skriver ja nästan om hur ja mår :s, jaja!

sen gick vi in o snackade lite om skolan, om hur man fuskar o sommaren. behövde lite sällskap, sen kom emilia som fyller år idag med, grattis på dej ♥, iaf så lämnade hon kemisaken till mej. så snällt så nu kan ja plugga, har exakt inga ursäkter... hm,

iaf så har mina äldsta kusiner gått nu o mamma kom hem också, gissa vad hon kom hem med? just det, redbull. blir alltid glad när hon kommer hem med sånt som ja måste ha!

sitter o försöker sjunga för att slippa plugga kemin men de går inte bra, min röst som ja nästan har fått tillbaka verkar inte vilja va kvar så bäst att ja slutar, det är viktigt att ni bryr er om de här ja skriver. nej men de blir såna här tråkiga inlägg när ja är sjuk för då tänker ja inte, inte för att jag gör det i vanliga fall heller men nu har liksom de få hjärncellerna dött på riktigt! :o

ska se om ja inte kan få i mej lite riskakor, det känns som om de var åratal sen ja åt det? men de var de inte... /mmmmmysaN'

en översminkad my med överdålig cam, övergammal & övertrött på sitt retard *med översmålänskt uttal* liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0