arggggh

mitt internet cp:ar sönder, har därför fått ta ett annat, haha grannens! men de cp:ar också sönder, åhhh blir galen. jag har förresten glömt o berätta att jag gifte mej igår, ja så från o med nu heter jag My Elin Tatum. fint namn tycker jag, hahaha no humor.

sitter o dunkar t rosa helikopter, hahah åh gammal låt t tusen. har oxå hunnit med o duscha o ätit. ätAAAAA! ja o internet verkar vara syskon för ja har oxå damp, ville bara att ni skulle veta det ;)

o förresten så har jag verkligen ångest, eller hur det nu är. jag vet inte vad jag ska ha på skolavslutningen, köpte ju den där vita toppen med volanger som ja visade tidigare men vad ska ja ha till?! skor har ja fixat men byxor? kan man ha vanliga jeansleggins? eller några andra leggins? vet inte vad ja ska ha, eller så skiter ja i o gå på den. den tanken har ju också dykt upp...

åh bilder kan man heller inte ladda upp, blir galen. ska ha en ny dator oxå, för den här slänger ja snart ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0