min dator är hemma!!!!!!!!

what a day!

kan ju börja med o säga att jag har fått tillbaka min dator. den gick tydligen o laga -.- men om den nu går sönder ÄNNU en gång så ska ja få en ny.

annars så sov ja 4 timmar inatt, vaknade halv 7, vilket innebar att jag försov mej en halv timma, otippat?! nej. hm, iallafall så åkte vi till jobbet o ja satt bara där i ngra timmar sen åkte vi till stan o mötte upp resten av famljen för lite käk, jag valde mc donalds istället för subway, hehe misstag!

jaja, sen gick vi runt o chillade o hämtade min dator o nu sitter ja här ute, åh vad jag älskar datorn min. hihi! nu kommer de defenetivt komma fler inlägg o ikv utser ja den godaste cidern.

nej nu ska ja hoppa i poolen. hörs senare!


saknat bebisen min,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0