M Å N D A G !

hellu,

fan vad min blogg har blivit tråkig asso, har inga bilder men det är för att min dator är fortfarande på lagning. hur som helst så kom min broder o väckte mej vid elva idag, han valde kläder t mej o allt sånt haha, fan vad gullig han e. JAJA, iallafall så drog jag, pappa, broder o systrarna till stan o gick runt där. valde kläder t min pappa o sen köpte jag bikini, ipodtouch skal o en baseball jacka eller vad det nu var?!

sen drog pappsen o klippte sej o vi "barn" gick runt o smaskade på glass. efteråt åkte vi o beställde ngn resa o sen handlade vi käk på subway.

sen hoppade ja i poolen direkt när vi kom hem, nu sitter ja o chillar galet framför tv:n med datorn i knät. ska nog snart ut o sola ett tag, är ju vit hehe!


fail, fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0