skjut mig tack!

oh damn vad trött ja är! vaknade utav att det var dolt som ringde på mobilen men ja pallade inte svara, så förlåt men ja kan inte prata när ja är trött hehe!
och om ni undrar om rubiken så har ja inga såna emotankar att ni ska skjuta mej, hehe nej! inge missförstånd här nu.....

iaf, ska dra på mig några byxor och en tischa och traska bort till affären för ja vill ha brunch! alltså får jagå och handla lite smått för ja vill ha kvällsmat också och mamma lagar inte mat till mig för hon är på jobbet så då blir det att slänga ihop alla sina kunskaper som ligger och gror i mitt huvud och se vad ja kan få fram, men det blir säkert bra :).
kommer nog komma hem med 30 liter redbull för ja är otroligt seg och trött idag måste ja säga, skulle ju inte upp såhär tidigt och den jävla telefonen som man bara vill slänga i väggen när den ringer, gahhh!

jaja, återkommer snart. ( och ni som undrar varför ja itne skrev något mer inlägg så var det för ja somnade med datorn iknät när ja kollade på film, och då ljuger ja inte .... snacka om att vara trött! )

kommer tbx snart /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0