liten sammanfattning! /utan bilder/

jag har verkligen övergett min blogg känner ja men ja har gjort sjukt mycket under dagarna hehe!
var ju hos pappa i helgen och det var mysigt med sjukt mycket skratt och sådant!

måndags ja åkte till micka och hon solade, neger blev hon hehe ta inte illa upp nu det var skämt. iaf, åkte hem sen och på tisdagen så satt ja hemma och degade ända tills det var paradise å då joinade ja tv:n haha !

iaf, idag så var det skola å efter skolan stack ja och Ena till något ställe å hämtade en gullig vovve som hette selda, pitbull var det! hade sen konfa till sex å tog bussen till teleborg här vid sex å har mött upp mickkkkkkka nu och hon städar som en galning och ja sitter å latar mig vid datorn som vanligt. vi dunkar på med musik och kommer nog sitta så ett tag till haha :D! lite feeeeeeeest blir det med!!!!!!!!! iaf, drar sen hem vid nio tiden och då blir det andra avenyn å rensa kylskåpet rejält hehe nje ja skojar!
jackan ligger och väntar i posten på¨mig så ja ska ta mig dit sen och hämta ut den :DDDDDDDDDDDDDDDDDD!

gosh, känner mig verkligen glad nu när ja är här med micka hihi! min andra dator är sönder också så ja kommer inte kunna blogga på någon vecka eller nåt men det får ni stå ut med! nu ska ja resa mig och hjälpa henne å städa, visst är ja snäll ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0