jag vill ha den nu,

usch, vill ha min dator nu! som tur är så är det snart fredag o då kmr pappa och hämtar mig o syster vid sjutiden så ja kommer nog inte pallar blogga den dan för vi ska hämta den på lördag ;)!

skola idag å den var helt okej faktiskt, blev lite engelska, svenska, matte, gympa tyvärr o sen slöjd :))! slöjden var ju bäst om ja får säga så, man har ju sina anfall ibland.

stannade kvar en stund i skolan och snackade med micka oså, vi städade skåpen och jag har räknat ut att sen i måndags så har ja samlat på mig fyra-fem stycken nya anteckningsblock, är ja helt dum i huvet eller ?! ja går verkligen o tar massa sen slänger ja in dem i skåpet oså ligger dem där tills terminen är slut och vi ska slänga alla böcker eller när micka tar tag i det hela och städar våra skåp :D!
vi har även kommit överens om att vi ska dela våra skåp så vi har liksom alla mattesaker i dt ena skåpet och alla engelska böcker i det andra skåpet, smart va ?!

hursomhelst så ska ja ner och se om det finns något gott i kylen, var någon äcklig mat idag så det blev inte mycket som hamnade i magen.. Aja, upptaderar imon /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0