jag lever.

hej bloggen!

ni har säkert märkt att ja inte har bloggat nu under denna veckan, men bloggen är helt konstig å det blir massor med stora bokstäver eller är det bara för mig det har varit så ?!

aja, har varit på stan idag och det blev en jacka, lacktights å en tischa från bikbok! har ju inga bilder eftersom ja inte har fått min dator ännu, (lånar pappas jobbardator sålänge) .
egentligen skulle det inte att gå å laga den och då hade ja fått en ny för hårddisken var sönder! men nu går det å laga så fatta vilken tur jag har! annars skulle alla mina minnen vara som bortblåsta. datorn är klar nu på torsdag men då är ja inte i linköping så den får ja när ja kommer hit, alltså om ca 2 veckor!!!!!!!!

det har hänt en del nu under tiden också men det är inget ja tar upp i bloggen! ska fixa min blogg senare med headern och desigern när ja får tillbaka min dator ;)!

kommer kanske komma 5 inlägg i veckan eller något sådant... men det får ni helt enkelt stå ut med, nu ska ja kolla in alla inspelade robinsonprogrammen som väntar på mig. hör av mig snart igen! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0