hela måndag...

hej, hej!

vaknde av klockan vid nio tiden, gick upp med släpandes ben och plattade håret å gjorde make-up:en..
slängde i mig en macka och sprang ut till bussen och skönt att ja hann med den!
åkte sen till stan och bytte till en annan som gick dit där michaela bor. vi satt å spelade yatzy och kort å sen skulle vi leta fram recept på gräddbullar men hittade ej så vi slutade hehe /ja vad ska man annars göra lixom?/.
iaf, åt kyckling där och sen blev vi skjutsade till stan!

träffade vänner där också som man inte har sett på ett tag ;)..
blev lite påfyllning av skrot här som antingen kommer ligga och skräpa ett par dagar innan ja orkar lägga in dem i lådorna men det är gör ju inget för ingen dör ju? hahha, blev även några tischor som fyller garderoberna ännu lite mer.
gick sen in på konsum och köpte loka- björnbär och fan vad gott det va, det och redbull blir min drog här i livet.
jaja, gick sen hem från stan till henne för det tog bara ca 10 minuter :), kom hem dit och var trött som faaen så då bestämde ja mig för att dra hem och sen kommer hon och hennes familj hit på lördag, trevligt trevligt!
& stack in på ica sen för att ja skulle se om dom hade värmeskyddande för håret men icke så ist kom ja ut med tuggummi...

kom hem för en timma sen och nu chillar ja en stund, kommer nog att röja undan lite prylar i förrådet och se om ja kan hitta ett par högtalare till min lilla skitdata som ja har tröttnat på något så otroligt! snart få pappsen komma med min vanliga dator.

nej nu har ja skrivit på tok för mycket, kommer fler inlägg under dagen/kvällen.. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0