har systers dator...

- usch säger ja bara! igår så dog min andra dator :( *snyft* så nu har ja ingen och måste därför få tillbaka den som är på lagning.

vet nt vad ja gör fär fel med mina datorer men något är det ju haha! smsade pappa igår och sa att den va sönder och det kan va hårddisken som har pajjat, men han skulle ringa till dem som håller på och lagar min dator och se om dem kunde skynda på sig lite :D.

så nu sitter ja med systerns dator och den är likadan som den ja har nu, (hp mini) hatar verkligen hp mini, vill ha tillbaka min andra stora dator nu! nu! nu! nu! nu!

kommer därför bli en rätt så dålig upptadering till på fredag då ja åker till pappa! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0