dålig update.

tjohej bloggen! sorry för dålig update idag men ja har varit iväg hela dan!

vaknade vid halv ett och kände att ja hade försovit mig, skulle duschat men hann inte det för morfar skulle komma och hämta mig vid två tiden då ja skulle ha dom sällskap en stund hehe :)! kom sen lite folk dit och vi spelade kort och hade oss, blev ännu lite rikare....

åkte sen hem vid halv tio tiden och har spelat yatzy en stund med mamma, har varit värsta speldagen så nu är ja sjukt trött och ska lägga mig här i sängen och vänta på morgondagen då ja ska ta en liten sovmorgon till ett halv två tiden hahha! kommer blir super alltså, undrar bara hur ja ska komma upp när skolan börjar, få väl inhandla mig sömnpiller eller något.

sitter nu och driver med folk hejvilt! hahaha. upptaderar mer snart ska bara ner och hämta lite loka!/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0