varförskadetfinnasrubriker?!

sitter här nu och gör ingenting, visst låter det kul ? nää men ska snart rota fram mina fysikgrejor och leta reda på hur en elmotor fungerar, önska mig lycka till... men vet ej om ja kommer hitta dem för det var ett tag sen jag städade mitt rum o jag har en känsla av att jag måste göra det snarast ikv för annars kommer ja inte hitta mina saker till skolan och allt sådant dära...

aja, längtar ihjäl mig tills på fredag då jag får min älskade dator som ja säkert har varit utan nu i en månad eller två kanske ?! nää vet inte men något sådant är det iaf. ska även ta å platta håret för det ser inte så trevligt ut om man säger så...

nu ska ja fixa lite sen blire väl tv:n min bästis ikv.... /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0