uttrycker mina känslor. kan ju meddela att det inte händer ofta.

jag vet inte vad jag ska säga. jag har försökt att kämpa men det går inte, snart ger ja upp o vart ska ja ta vägen då? mitt skal visar att ja är stark, modig och har humor, men innaför skalet är det något annat som ligger och gror, det är något som jag inte vet vad det är. behöver ja en förändring i mitt liv ? behöver ja komma ifrån helvetet och resa? behöver ja satsa mer ? JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA FÖR ATT GÖRA DEJ GLAD, för att du ska tycka om mig igen för att du inte ska misstänka saker hos mig som ja aldrig skulle göra o det vet du men ja tror att du ska skylla på det bara för att jag vill upptäcka saker. nää jag vet inte och du måste berätta för mig förstår du, det går inte att du håller tyst och inte säger ett skit, varför skriver ja detta i bloggen? nej det vet jag inte heller, men vem ska jag säga det till ? jag vill att du ska vara stolt över mig men du bryr dig inte så varför ens försöka, det är ingen idé om du inte försöker att vara stolt över mig, mitt självförtroende sjunker bara mer o mer för varje gång du säger saker till mig som du egentligen vet inte stämmer. jag är trött på att höra allt och vill bara säga ifrån men hur skulle det se ut då ? du skulle få ett jävla ryckanfall och börja säga ännu mera saker som inte var sant och skylla på mig för att jag sa emot dig, men vad ska ja göra? ska ja låta dig göra det om och om igen och till slut kommer ja inte orka med att stiga ur sängen och stå för vad ja säger utan att jag ska ge mig och du ska få som du vill ? det är inte rättvist, att det ALLTID ska vara ja som ger mig, att ja alltid ska säga snälla saker och akta mig för vad det är jag säger, nej det är inte rättvist. du vet inte hälften vad det är jag gör och det är jag glad för, du ska inte veta allt jag gör o du kan inte styra mitt liv även om jag vet att du vill det o jag är jävligt glad för att du inte vet allt.
nu är jag trött på all skit och snart kommer hoppet inom mig slockna, du vet inte hur jobbigt det är! att alltid få all skit, att ja alltid ska stå för saker som ja inte har gjort själv, men vad ska ja säga ? du tror mig ju inte om ja säger sanningen ändå eller hur? du vet att jag har rätt och det är inget vi kan ändra på.
jag.
känner.
mig.
stolt.
över att få ha rätt, det och mina fina vänner<3 är det som stärker mitt hopp något oändligt men sen när ja är där så trycker du ner det igen, det är inte rätt att jag ska få ha det så, men varför ska ja säga det till dig? du bryr dig ju ändå inte och ja vet inte vad jag ska göra om du inte bryr dig. jag har slutat att berätta saker och pratar med dig om det är nödvändigt, mer behövs inte känner jag. varför ska ja försöka vara trevlig? varför ska alltid jag komma med saker som ska göra dig glad. nej jag säger stop för det här nu. vill inte att det ska skada mig ännu mer än vad det har gjort, du kommer ångra det någon gång i ditt liv och fatta att det är inte hela tiden så som du säger. sluta var så jävla fucking envis och tro att du alltid ska ha rätt för så är det inte! nu säger jag stop för det.
hej
då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0