sammanfattning....

hej på er igen! tänkte köra en sammandragning typ av hela veckan sen söndagen ;)!

söndag: vi kom fram med buss, otroligt mycket snö varé, handlade lite gott käk och sen gosade med nalle o molly!

måndag: vi var mest inne och kollade på os, hehe!

tisdag: vi var ute och gick med nalle o molly, lekte i snön o så vidare.

onsdag: ute igen, var inne framför den öppna spisen, åt gott och kollade på film! var i västervik och fyllde garderoben ytterligare med några plagg och smink :).

torsdag: min pappa o hela gänget kom, vi körde cross, fyrhjuling o så vidare, grillade korv! ja åkte bakom crossen med en pulka, trillade o slog i huvet! den vanliga my hade anlänt....

alltså idag på fredagen åkte vi hem till linköping, har ätit kött och packat upp. känns som om hela mitt rum är fyllt med ännu mer prylar än var det var innan, nu ska ja ner o sätta mig i soffan o raffa åt mig chipsskålen som står där och väntar på mig! najsigt värre alltå, hörs senare /m

bjussar på bilder från veckan. nu väntar prao!

nalle-

molly-

nalle-

haha, molly ser sur ut! ser ut som hon har ett öga bara, creapy :s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0