tisdag.

Dagens låt: the scientist- coldplay.

Dagens frisyr: nersläppt, plattat.

Dagens smink: puder, mascara.

Dagens klädsel: mjukis, JL tröja, röd hummel.

Dagens planer: skola o läxor, buhuuuu.

Dagens händelse: hemkunskaps prov, visste inte om det o fick vg, snacka om skillzzzZ.

Dagens vill ha: resa.

Dagens saknad: <3.

Dagens drog: melontuggummi.

Dagens tråkigaste: läxor.

Dagens finaste: -

Dagens måste: plugga.

Dagens dricka: mjölk (Y).

Dagens köp: tuggummi.

Dagens mat: taco's.

Dagens kärlek: -

Dagens mående: trött o skrattig...

Dagens skratt: klassen.

Dagens tanke: många tankar.

Dagens önskan: fixa en robot som kan vara mig o gå i skolan ist för mig, erkänn smart ?



var i skolan idag, hade musik OCH HEMKUNSKAPSPROV! men fick vg, är ju bäst även om ja inte visste om det och hade inte pluggat men ansträngde mig och då gick det bra, men musikprovet gick åt helvete alltså!

nu ska ja plugga på dem jävla glosorna och meningar inom engelska, funderar på om det är normalt att plugga så mycket som jag gör, ändå får ja inte in ett skit i huvudet? ja men just det, då är det ju som vanlgt.

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0