update.

2 dar kvar tills ja kommer proppa bloggen med olika bilder! åker ju till linköping på torsdag och då får ja min dator, har längtat jävligt mycket! ända sen ja var liten har ja alltid varit kontakt med en dator. när ja var minder satt ja i min pappas knä och spelade bilspel.... kanske var två år ?

iaf, snart så kommer ja få tillbaka min och då slipper ja låna min systers skit data, den suger verkligen skit. så liten och äcklig!

sitter och lyssnar på fix you- coldplay. feting bra är den faktiskt! aja nu ska ja packa gympakläderna, slänga fram kläder o smycken tills imon, ta fram allt smink som ligger här någonstans, lägga fram plattången, ta fram alla sorters saker till håret som gele, vax, hårspray o skyddspray! plocka ner alla böcker i väskan, ladda mobilen, ladda ipoden. nu undrar ni säkert varför ja gör allt det ? jo för att ja sparar tid, ja sparar kanske en kvart tjugo minuter på det och då får ja sova längre! erkänn smart ?!

ska börja med det nu innan ja somnar till här. bloggar imorgon. puss på er o godnatt, smsa o väck mig om ni vill haha! aja, sovgottis /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0