onsdag.

- skola idag, försov mig. varför göra ja det alltid på onsdagar? vaknade utav att mamma ringde mig vid 20 över sju, fan också att ja försov mig. fick fixa mig på ca 20 minuter och gå till skolan utan frukost snacka om katastrof, även om ja inte äter frukost så brukar ja ta en frukt eller dricka ett glas juice men idag hann jag verkligen inte det..

iaf, svenska på morgonen, svenska/engelska, engelska, gympa, so, matte o slöjd. sen mötte ja ivan i korridoren och vi gick o snackade lite om allt möjligt, ytterst trevligt må jag säga! sen kom bussen och han skulle på den så då skulle ja gå mot kyrkan för det var konfa och jag mötte salina o lina, trevligt det också.
gick sen på konfan och kom hem vid halv sju tiden, duschade och åt macka. har verkligen inte ätit alls mycket idag, 15 makaroner, en clementin, två muffins och två mackor. herregud, men nu är ja mätt :D.

jaja, ska inte sitta och rabbla upp maten jag har ätit idag haha -_- snacka om no life.
nu ska ja kamma ut mitt hår och försöka att vara social på msn, så om ja dissar er med att inte svara så kan det bero på att jag inte pallar eller så har ja somnat, okeyy ? hähä nää...

exat såhär brukar det se ut när ja har bosatt mig i mitt rum hos pappa, bara den kvällen, snacka om att ja kan stöka till det och ja gör det omedvettet. har nog ärvt det av pappa... heheh!


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0