måndag.

hej på er!

har varit i skolan idag, engelska- no- gympa- bild- svenska/engelska- grupptid. så har min skoldag sett ut idag, ganska soft. lite dans o så på bilden hahahah! sen var det väl en rätt okej idag. blev klädd i mina hv71 byxor, svart tröja och kofta. eftersom det inte är min dator så lägger ja inte in några bilder...
förutom allt så svider min tunga något otroligt, varför? vet ja inte men så kan det vara ibland.

på torsdag kommer pappa å hämtar mig så ja ska vara ledig på fredag, as najsigt! så då blir det shopping på lördag, ska se om ja inte kan hitta ett par skor och sådant som ger vardagen lite extra krydda....

jaja, nu har ja babblat på rätt sålänge, ska plugga nu så vi hörs väl imon antagligen. pussennnn /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0